28 maart 2019

TSO-Nieuws Maart

Maart betekende het einde van blok 2 bij de tussentijdse opvang. Dit gebeurde met met verschillende optredes.

TussenZangenDans

Donderdag 28 maart hebben we tijdens de overblijf blok 2 van de lessen van TussenZangenDans afgesloten met verschillende optredens.

De dansgroep heeft 2x buiten op het podium een spetterend optreden gegeven, 1 voor de bovenbouw en 1 voor de onderbouw. Gelukkig bleef het droog.

Er kwamen ook een paar ouders kijken en leerkrachten, naast natuurlijk de kinderen van school. Superleuk!

Musical-les

In het speellokaal hadden de kinderen van musical-les hun voorstelling. Ook voor ouders, leerkrachten en klasgenoten. Het stuk heet "Hoop"en ging over pesten, zelf bedacht door de kinderen. Heel knap gedaan!

Door alle optredens was het een beetje anders tijdens de overblijf en waren de kinderen wat later terug in de klassen. Maar het was wel een hele leuke dag op deze manier.

Blok 3

Binnenkort beginnen we met blok 3 van TussenZangenDans. Veel kinderen hebben belangstelling voor zangles, vooral nu ze gehoord hebben dat ze zelf ook een liedje gaan bedenken en schrijven en opnemen in een echte studio.

Als er genoeg kinderen zijn die dansles willen volgen gaan we dat ook nog een keer doen.

Daarnaast gaan we door met schaken. Na de meivakantie zijn er weer andere kinderen aan de beurt. de schaaklessen zijn erg populair, heel leuk!